У разі виникнення проблеми з товаром, ви можете звернутися до авторизованих сервісних центрів, які нададуть вам професійну допомогу та вирішать питання, пов'язані з гарантійним обслуговуванням.
Зателефонуйте до нас, і ми підкажемо найближчий до вас гарантійний сервіс, куди ви можете звернутися.
Гарантія анулюється в наступних випадках:
1. Пошкодження обладнання при транспортуванні або під час монтажу.
2. Недотримання інструкцій щодо встановлення, експлуатації та технічного обслуговування обладнання.
3. Нецільове використання або неправильне зберігання.
4. Встановлення, ремонт або технічне обслуговування виконане монтажником, що не має відповідної освіти та кваліфікації.
5. Внесення в конструкцію обладнання будь-яких змін, не передбачених заводом-виробником.
6. Вихід з ладу обладнання в результаті стихійного лиха, пожежі, аварії та інших непередбачених обставин.
7. Гарантійний талон неправильно заповнений, чи містить в собі ознаки підробки або виправлень.